Dagen..

Idag har det varit full rulle typ hela dagen.
Vaknade 8.20 av väckar klockan, dags att gå upp! Bläö.
9.40 infinner jag mig på Lotta’s skafferi och café.
10.30 kommer ”pappa” och byter av mig och jag går ner till den pågående mässan är. Där också min mamma befinner sig =) Där ska ostar skivas och marmelader klickas upp i många lass.
14.00 går jag tillbaka till Lotta’s för att stänga en timme senare.
15.10 bär det av ner till mässan igen.
16.00 sticker jag hem eftersom jag skulle tvätta.
18.40. Tvätten är klar och jag sticker hem till systersonens pappas lgh för att ta hand om min systerson medans mamman (syster) och pappan är ute. I lgh finns också min andra syster.
23.10 halvsover jag i soffan och bestämmer mig för att cykla hem.

Och nu är jag hemma 😀

Pusskram på er / C

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

