Alla dessa krav

Jag orkar inte med allt tjat. Allt tjat som jag har hört de senaste månaderna. Tror ni inte att jag hör?
Men jag är så stressad att jag inte vet vad jag ska göra. Det blir istället hjärnsläpp och jag vill helst bara krypa ner under täcker och sova bort några år.
Jag har så mycket jag måste göra att jag inte vet hur jag ska hinner. SÅ snälla, sluta tjata på mig. Jag vet att ni bara menar väl, men ni gör det bara värre. Jag vet vad ni tycker ämdå, jag har hört det så länge nu.

 

Jag orkar inte! / C

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

