SSU hela dagen!

Idag har det vaerkligen varit så.

Började ju dagen med att åka upp till lokalen för att där möta Jessica och hämta material till skolbesöket.
Sen bar det av mot Karlbergs skolan där vi iaf försökte få med lite folk. Jag är nöjd med att jag lyckades värva en medlem iaf. Min första medlem. Tüfft!
Sen efter det åkte jag och Jessica och tanka, sen till fet-Max och sen käka vi i lokalen och efter det åkte vi och hämtade Casper som hade slutat skolan plus lämnade av klubbor som skulle till mammas kompis.
Och till sist blev det ett möte, ett möte som skulle varit för de som vi snackade med på skolan. Dock kom inte en enda människa! Men vi lyckades ändå få ihop ett bra möte och kom fram till mycket bra saker =)

Imorgon blire SSU igen =) Först fixa lite saker i lokalen och sen bär det av mot Örebro för ett möte där. Lovely!

Nu ska jag göra annat..

Puss / C

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

