God morgon!

Här ligger jag =P
Blev väckt av en såndär lövblås maskin idag. Inte uppskattat.. men det kanske är bra att få gå upp.. Plus att jag då kunde gå in på posten.se och kolla vart mitt paket är. Och det verkars som om det ska komma idag för det står att avin ska ha skickats till mig. Dock ska ju jag få avin på mobilen, men de kanske inte skickar ut den försen paketet har kommit till Konsum eller nått. =P
Jaja.
Men nu ska jag kolla efter vad jag ska ha på mig och sånt.

Puss / C

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

