Det går bra nu!

Framför allt när det på bara två dagar har ringt folk med jobberbjudanden. Eller ni vet.. Jobbintervjuer. Härligt!
Jag hoppas verkligen på det i Töcksfors faktiskt. Skulle vara skönt att få komma härifrån. Plus att jag ju vill studera i Årjäng efter jul.

Men jag fick ju också erbjudande här i stan och i Kristinehamn. Dock fick jag ju säga nej till det här i stan eftersom det var på Transcom och som ni vet har jag ju varit där två ggr och fått nej båda gångerna.
Fast på det i Kristinehamn tackade jag ju självklart ja till att komma på intervju.

Nu ska jag se om maten är klar.

Puss / C

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

