Dagens update.

Jao. Lovade ju att jag skulle uppdatera mer så jag får väl hålla fast vid mitt löfte.

Sitter just nu med hårfärg i huvudet. Det ser ut som om det ska blir grått men vi får hoppas på det bästa ^^

Idag har vi inte hittat på så mycket, min älskling och jag. Vi har mest bara tagit det lungt och tittat på regnet =P
Eller jag tog mig en tur till ICA, för att inhandla dagens lunch och hårfärg. Och jag går runt där. Plockar vad jag ska ha går till kassan och hon slår in alla mina varor. Då. Då upptäcker jag att jag inte har mitt kontokort med mig. Smarta tjejen. Som tur var kunde hon parkera kvittot och jag fick ringa på Pelle, som hade mitt kort, och han fick komma med det ^^
Det var dagens happening.

Puss / C

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lämna en kommentar