MhM!

Gash. Höll på att skriva ett asbarnsligt inlägg. Men det ska jag inte. Nej.

Snart ska jag ner till cafét. Stänger där idag. För de som jobbar där klarar nämligen inte av det. 😉  Som tur är, är det bara två timmar. Men de två timmarna är ju de långsammaste.

I morgon MÅSTE jag gå upp tidigare. Fattar inte hur mycket jag sover nu för tiden! Typ 10 timmar varje natt. Och tror ni att jag vaknar upp utvilad? NEJ! Jag är alltid trött. Bajs!
Idag ska jag försöka somna samtidigt som älskling. Det är väl tur att jag inte sover hos honom. Då skulle han ju bli galen på mig ^^ Jag ligger och vänder på mig hela natten och bara några timmar innan han ska åka till jobbet. DÅ. Då somnar jag. Då är det som tur är bra att han inte ligger i samma säng och inte kan sova för att jag inte kan sova. Fattar ni? 😉

Puss /C

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lämna en kommentar